Veelgestelde Vragen (FAQ) – De Gelukskever
- Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
• Groepen: Aankomst om 17:00 uur, vertrek om 18:00 uur (tenzij anders overeengekomen).
• Losse verhuur appartementen: Inchecktijd om 15:00 uur, uitchecktijd om 10:00 uur. - Is er gratis Wi-Fi in De Gelukskever?
Ja, we bieden gratis Wi-Fi aan in alle appartementen en openbare ruimtes van De Gelukskever. - Biedt De Gelukskever parkeerplaatsen?
Ja, wij beschikken over gratis parkeerplaatsen voor gasten. Reserveren is niet noodzakelijk. - Kan ik een kamer upgraden?
Kamerupgrades zijn afhankelijk van beschikbaarheid en kunnen tegen extra kosten worden aangeboden. Neem contact op met ons voor meer informatie. - Zijn huisdieren toegestaan in De Gelukskever?
Huisdieren zijn niet toegestaan. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt. - Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Neem voor wijzigingen of annuleringen contact op met ons via e-mail of telefonisch. - Is De Gelukskever rolstoeltoegankelijk?
De Gelukskever is rolstoelvriendelijk, maar niet volledig aangepast. De benedenverdieping is gelijkvloers. Neem voor meer informatie contact op met ons. - Kan ik een extra bed aanvragen voor mijn kamer?
Ja, extra bedden zijn beschikbaar op aanvraag en tegen een meerprijs. Gelieve dit van tevoren aan ons door te geven. - Biedt De Gelukskever een wasservice aan?
In overleg is een wasservice mogelijk. Neem contact op met ons voor meer details. - Wat zijn de betalingsmogelijkheden in De Gelukskever?
We accepteren alle gangbare betaalmethoden, waaronder contant geld, creditcards (Visa, MasterCard) en debetkaarten. - Is er een strand in de buurt?
Ja, het dichtstbijzijnde strand ligt op slechts 500 meter van De Gelukskever en bevindt zich aan het IJsselmeer. Dit is een prachtig zoetwaterstrand, ideaal voor een ontspannen dag aan het water. - Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?
Ja, de bedden zijn volledig opgemaakt bij aankomst. - Zijn handdoeken aanwezig bij aankomst?
Als jullie de volledige accommodatie boeken als groepsaccommodatie, zijn handdoeken niet inbegrepen. Boeken jullie een los appartement, dan worden handdoeken wel verstrekt. - Wat is aanwezig voor aankomst ?
• Beddengoed (en wij zorgen dat de bedden zijn opgemaakt!)
• Handdoeken, kleine föhn en handzeep (niet aanwezig bij groepsverhuur!)
• Vaatdoek, theedoek, waterkoker en koffiemachine
• Een eerste voorraadje zout, peper, suiker, koffie, thee, vaatwastabletten, afwasmiddel, keukenrol en wc-papier - Zijn er restaurants in de buurt?
In Hindeloopen, op korte afstand van De Gelukskever, zijn voldoende restaurants te vinden waar u kunt genieten van een heerlijke maaltijd. - Hoe ver is het lopen, fietsen of met de auto naar Hindeloopen?
Hindeloopen ligt op slechts enkele minuten afstand. Te voet of per fiets is het ongeveer 5 tot 20 minuten, en met de auto bent u binnen 5 minuten in het centrum van Hindeloopen.